hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی در شهر قم

قم|آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی در شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی در شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی نیک با بررسی وضعیت فرهنگ ترافیک شهروندان در شهر قم، اظهار داشت: متأسفانه باید بپذیریم شهر قم ازن ظر سطح فرهنگ ترافیکی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم آموزش فرهنگ ترافیک را یکی از دغدغه‌های سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک دانست و افزود: ارتقاء فرهنگ ترافیک نیازمند همکاری همه ارگان‌های مرتبط بوده و نیازمند تشکیل کمیته‌ای تخصصی هستیم.

نیک از آغاز به کار کمیته فرهنگ ترافیکی خبر داد و تصریح کرد: این کمیته با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سه حوزه عابران پیاده، موتورسوارها و خودرو  تشکیل‌شده است.

وی اعضا کمیته فرهنگ ترافیکی را معرفی کرد و گفت: اعضای کمیته شامل نمایندگانی از پلیس راهور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، آموزش‌وپرورش، نماینده سندیکای بیمه‌ها و اورژانس است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم برگزاری کمپین‌های آموزشی را یکی از راه‌های ارائه نکات ترافیکی عنوان و خاطرنشان کرد: هرماه یک کمپین در سطح شهر برگزار می‌شود تا مردم را به اجرای یک نکته ترافیکی دعوت کنیم.

نیک به شعارهای ” نه به تلفن همراه” ، ” رانندگی بین خطوط” اشاره و بیان کرد: با توجه به آمارهای در دست و پرخطرترین رفتارهای ترافیکی شعارهایی تعریف‌شده و به‌صورت یک ماه در سطح شهر و به شهروندان آموزش داده می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد